Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10814/49
Title: Μάρκετινγκ υπηρεσιών βιβλιοθηκών προς την κοινωνία
Alternative title: Marketing library services to society
Qualified type: Event
Conference item
Creator: Klauser, Hella
Contributor: Organiser of meeting: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών
Sponsor: Goethe-Institut Athen
Date: 2017-12-01
Place of production: Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΚΠΙΣΝ)
National Library of Greece (SNFCC)
Event: Βιβλιοθήκες και Κοινωνία. ο ρόλος του Marketing, 1 Δεκεμβρίου 2017, Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΚΠΙΣΝ), Αθήνα
Libraries and Society. The Role of Marketing, December 1, 2017, National Library of Greece, SNFCC, Athens
Language: English
Record level: Analytic (component part)
Description: Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή και υποστήριξη του Goethe-Institut Athen. 'Ελαβε χώρα στο πλαίσιο της εκδήλωσης της Οργανωτικής Επιτροπής Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών με θέμα "Βιβλιοθήκες και Κοινωνία. Ο ρόλος του Marketing"
The workshop was delivered with the support of the Goethe-Institut Athen. It took place in the framework of the event organized by the Committee for the Support of Libraries with the title "Marketing in libraries"
Αbstract: Οι βιβλιοθήκες είναι πολιτιστικά και εκπαιδευτικά ιδρύματα τα οποία χρησιμοποιούν συχνότερα από οποιοδήποτε άλλο όλες οι ηλικιακές και κοινωνικές ομάδες. Με τις υπηρεσίες τους, οι βιβλιοθήκες συμβάλλουν καθοριστικά σε μια ενημερωμένη, ενεργή και δημοκρατική κοινωνία. Αλλά τότε πώς γίνεται να εκπροσωπούμε την ίδια στιγμή τα ιδρύματα στα οποία ελάχιστη προσοχή δίνεται από τους φορείς λήψης αποφάσεων και τους χρηματοδότες και άρα όταν πρόκειται για χρηματοδότηση, υποστήριξη και δημόσια αναγνώριση συχνά βρίσκονται στη χειρότερη δυνατή θέση»; Στο εργαστήριο που οργάνωσε με τίτλο «Μάρκετινγκ υπηρεσιών βιβλιοθηκών προς την κοινωνία» επεξεργάστηκε μαζί με τους συμμετέχοντες «ποιες υπηρεσίες μπορούμε να προβάλουμε και πώς (όχι χρησιμοποιώντας την τεχνική ορολογία του κλάδου μας), πού, πότε και σε ποιον, για να τις διαφημίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Επίσης, στρατηγικές και τρόπους για να αυξήσουμε την «ορατότητα» της βιβλιοθήκης μας και να ενισχύσουμε την εικόνα της ως ενός ελκυστικού χώρου συνάντησης στις κοινότητές μας. Παραδείγματα από τον διεθνή χώρο των βιβλιοθηκών προσφέρουν ιδέες και ερεθίσματα στη συζήτηση. Το υλικό της Διεθνούς Ομοσπονδίας Ενώσεων Βιβλιοθηκονόμων και Ιδρυμάτων (IFLA) θα μας πείσει ότι δεν είμαστε μόνοι στην προσπάθειά μας
Subject: Βιβλιοθηκονομία
Κοινωνικές επιστήμες
Librarianship
Social sciences
Keywords: Μάρκετιγκ
Προώθηση
Ευαισθητοποίηση του κοινού
Promotion campaign
Relation: 

Alternative web page: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10214290834774309&set=pcb.10214290847894637&type=3&theater
Rights Holder: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών
Committee for the Support of Libraries
License: Fair Use License
Date copyrighted: 2017-12-01
Notes: Η Hella Klauser εργάζεται στην Ομοσπονδία Γερμανικών Βιβλιοθηκών (DBV), όπου είναι υπεύθυνη του τομέα για τη Διεθνή Συνεργασία στο Δίκτυο Αρμοδιοτήτων Βιβλιοθηκών (Kompetenznetzwerk für Bibliotheken, knb), και διευθύνει το Γραφείο της Εθνικής Επιτροπής της IFLA Γερμανίας. Από το 1991 ως το 2003 διετέλεσε διευθύντρια των βιβλιοθηκών των Ινστιτούτων Goethe του Τόκιο και του Παρισιού και μεταξύ 2013 και 2016 συντόνιζε το παγκόσμιο δίκτυο των περίπου 100 βιβλιοθηκών των Ινστιτούτων Goethe ως διευθύντρια του τομέα «Βιβλιοθήκες» στα κεντρικά γραφεία του Ινστιτούτου Goethe, στο Μόναχο. Το διάστημα 1989-1991 διηύθυνε τη Βιβλιοθήκη του Γερμανικού-Αμερικανικού Ινστιτούτου στη Χαϊδελβέργη. Σπούδασε βιβλιοθηκονομία (πτυχίο) στη Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών της Στουτγάρδης και συγκριτική λογοτεχνία και γλωσσολογία (MA) στο Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης. Συμμετέχει ενεργά στις επιτροπές της IFLA (μέλος της μόνιμης επιτροπής του Τμήματος Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ από το 2011 ως το 2017, και από το 2017 του Τμήματος Μάνατζμεντ των Ενώσεων Βιβλιοθηκών), αλλά και στην Ομάδα Ειδικού Ενδιαφέροντος NOIR (National Organisations and International Relations). Από το 2006 είναι μέλος της Επιτροπής Bibliothek & Information International, εκπροσωπεί την DBV στην Ένωση Φορέων BID (Βιβλιοθήκη και Πληροφόρηση Γερμανία) και από το 2012 είναι στο Συμβούλιο της ZBW. Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα και έχει δώσει διαλέξεις σχετικά με το θέμα «Βιβλιοθήκη» σε παγκόσμιο επίπεδο.
Digital object availability: Available
Appears in item Groups:Workshops

Files in This Item:
File SizeFormat 
2017_11_12_ WS Marketing Athen Klauser.pdf857.7 kBAdobe PDFView/Open