Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10814/52
Title: Σχεδιασμός εκστρατείας κοινωνικών μέσων
Alternative title: How to Create a Social Media Campaign
Qualified type: Event
Conference item
Creator: Arroyo, Natalia
Contributor: Organiser of meeting: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών
Sponsor: Instituto Cervantes de Atenas
Date: 2017-12-01
Place of production: Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΚΠΙΣΝ)
National Library of Greece (SNFCC)
Event: Βιβλιοθήκες και Κοινωνία. ο ρόλος του Marketing, 1 Δεκεμβρίου 2017, Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος (ΚΠΙΣΝ), Αθήνα
Libraries and Society. The Role of Marketing, December 1, 2017, National Library of Greece, SNFCC, Athens
Language: English
Record level: Analytic (component part)
Description: Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε με τη συνδρομή και υποστήριξη του Instituto Cervantes de Atenas. 'Ελαβε χώρα στο πλαίσιο της εκδήλωσης της Οργανωτικής Επιτροπής Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών με θέμα "Βιβλιοθήκες και Κοινωνία. Ο ρόλος του Marketing"
The workshop was given with the support of the Instituto Cervantes de Atenas. It took place in the framework of the event organized by the Committee for the Support of Libraries "Libraries and Society. The role of Marketing "
Αbstract: Τα κοινωνικά μέσα έχουν εξελιχθεί σε ένα σημαντικό δίαυλο ανθρώπινης επικοινωνίας αλλά και για το μάρκετινγκ των δραστηριοτήτων των βιβλιοθηκών. Οι βιβλιοθηκονόμοι μπορούν να τα εκμεταλλευτούν για την διάδοση των κοινωνικών λειτουργιών τους και τον σχεδιασμό της κατάλληλης στρατηγικής που θα επιτρέψει την επίτευξη των σκοπών τους. Αντίθετα από το κοινωνικό σχέδιο των μέσων που περιορίζει το γενικό πλαίσιο παρουσίασης μιας μάρκας, οι εκστρατείες μάρκετινγκ είναι συγκεκριμένες δράσεις πολύ ειδικού στόχου. «Εάν θέλετε να αυξήσετε τον αριθμών όσων ακολουθούν τα προφίλ σας σε διαφορετικά κοινωνικά μέσα, να προωθήσετε μια καινούργια υπηρεσία ή να αυξήσετε την κίνηση της συλλογής σας, θα πρέπει να γνωρίζετε μερικές έννοιες γύρω από το μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων και να αναπτύξετε ορισμένες δεξιότητες. Δεν χρειάζεστε για να δημιουργήστε μια αποτελεσματική εκστρατεία μάρκετινγκ με από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: ουσιαστικός και ρεαλιστικός σχεδιασμός, υπολογισμός αποτελεσμάτων, κυριότερες χρήσεις του Facebook, Twitter και άλλων κοινωνικών μέσων για το μάρκετινγκ και ορισμένες καλές πρακτικές»
Subject: Βιβλιοθηκονομία
Κοινωνικές επιστήμες
Κοινωνικά δίκτυα
Social media
Marketing
Library
Marketing plan
Skills
Keywords: Μάρκετιγκ
Προώθηση
Δημοσιότητα
Ευαισθητοποίηση του κοινού
Στρατηγική
Marketing
Promotion
Publicity
Public awareness
Image enhancement
Social media
Κοινωνικά δίκτυα
Ανάπτυξη δεξιοτήτων
Relation: 
Rights Holder: Οργανωτική Επιτροπή Ενίσχυσης Βιβλιοθηκών
Committee for the Support of Libraries
License: Fair Use License
Date copyrighted: 2017-12-01
Notes: Η Natalia Arroyo εργάζεται ως βιβλιοθηκάριος στο Πανεπιστήμιο της Ναβάρα (Ισπανία). Πάνω από μια δεκαετία έχει εργαστεί, πρώτα σε δημόσιες και σήμερα σε πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες. Το θέμα του διδακτορικού της και πολλών άλλων δημοσιεύσεων αφορούν στην κινητή τεχνολογία για τις βιβλιοθήκες. Είναι συγγραφέας πολλών βιβλίων, δημοσιεύσεων ενώ έχει συμμετάσχει σε συνέδρια σχετικά και έχει εργαστεί ως freelance εκπαιδευτής βιβλιοθηκονόμων σε θέματα αναδυόμενων τεχνολογιών για βιβλιοθηκονόμους. Η Natalia είναι μέλος του ισπανικού think tank Think EPI Group και συνεργάζεται με την επιθεώρηση (Ο επαγγελματίας της πληροφορίας).
Digital object availability: Available
Appears in item Groups:Workshops

Files in This Item:
File SizeFormat 
Marketing_Arroyo, Natalia.pdf4.43 MBAdobe PDFView/Open